اسید لوله بازکن قوی

 

اسید لوله بازکن قوی

اسید لوله بازکن قوی

در هنگام ساخت و ساز ها و زندگی روزمره ممکن است که لوله های آب و فاضلاب دچار مشکل شوند و باید راهی وجود داشته باشد تا بتوان مانعی که از کارکرد صحیح این لوله ها جلوگیری می کند را حذف کرد ، اگر این مانع از نوع نرم مانند پلاستیک ها و … باشد با استفاده از دستگاه های لوله بازکنی میتوان اقدام به خارج کردن این مواد نمود .

 

وقتی در هنگام ساخت ساختمان لوله ها از بتن پر می شوند و باعث کند شدن حرکت مایعات می شوند راهی نیاز است تا بتوان بدون رساندن آسیب به خود لوله ها (چه فلزی و چه پلاستیکی) و یا تعویض قطعات باعث باز شدن آنها شد ، بهترین روش برای حل این مشکل استفاده از اسید ها و حلال های بسیار قوی است تا مشکل را به آسانی برطرف نمایید .

اسید لوله بازکن قوی

افراد سودجو محصولات متفاوتی را ممکن است به شما معرفی کنند که هیچ کاربردی برای این دسته از عملیات ها نخواهد داشت مانند محصول کتراک که صرفا به منظور تخریب استفاده می شود نه حلال ! از این محصول به عنوان تمیز کننده درون دستگاه های میکسر ، لایه روبی سنگ و ساروج از سنگ های قیمتی و طلا و … میتوان استفاده نمود ، لازم به ذکر است این اسید به طلا و محصولات قیمتی کمترین خسارت را وارد نمی کند .

 

اسید های حلال قوی مانند اسید پیکر با توانایی حل کردن بسیار قوی میتواند لوله های حاوی بتن و سیمان را طی چند مرحله استفاده کاملا تمیز کرده و مانند روز اول نمایید ، استفاده از اسید ها آسان ترین راه برای تمیز کردن لوله هاست اما بسیاری از این لوله ها خود با اسید واکنش نشان می دهند اما اسید پیکر محصول انحصاری است که تنها با مواد معدنی از جمله سنگ ، سیمان و بتن واکنش نشان می دهد و میتواند به اسانی این عملیات را برای شما انجام دهد .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  برش بتون مسلح سنگ

اسید لوله بازکن قوی

اسید لوله بازکن قوی

اسید پانچر

اسید پانچر چیست ؟

اسید پانچر یا اسید تخریب کننده بتن (اسید ضد بتن – حلال ساروج) جزو محصولاتی است که به منظور تخریب غیر هجومی بتن ، سنگ و ساروج مورد استفاده قرار میگیرد.

موارد استفاده از اسید پانچر :

این محصول برای اجسامی که عمق زیاد دارند مورد استفاده قرار نمیگیرد و بیشتر برای تخریب های سطحی از این اسید استفاده می شود ، در مکان هایی که بتن به صورت پسماند خشک شده مانند مخازن میکسر و جاهایی که بنایی به صورت گسترده انجام شده و بتن های اضافه به صورت سطحی جایی ریخته شده اند میتوان با اسید پانچر آنرا شستشو داد .

تمیز کننده بتن و سیمان از سطوح کاشی ، سنگ و سرامیکی و بهترین روش برای پاکسازی ابزار کاری که بتن به آن چسبیده و محکم شده است .

به منظور تخریب سنگ و یا بتن با عمق زیاد و حجم بیشتر نیاز به تخریب با وسایل دیگر است ، این تخریب را میتوان به روش های مختلف انجام داد که در مقاله ای روش های تخریب بتن را شرح داده ایم ، در نتیجه گیری مطلب پیشین بهترین روش برای تخریب بتن در وسعت های زیاد و مکان هایی که بی سروصدا باید تخریب انجام شود کتراک است ، با کتراک میتوانید بهترین نتیجه گیری از این محصول را داشته باشید .

اسید لوله بازکن قوی

معایب و محاسن اسید پانچر :

اسید پانچر را در وسعت های بسیار زیاد نمیتوان استفاده کرد و تنها برای سطوح با قطر کم مناسب است ، این اسید بسیار قوی بوده و برای استفاده از آن شرایط ایمنی خاصی نسبت به سایر محصولات تخریب کننده بتن نیاز است ، ساختار یکسانی ندارد و برای هر نوع بتن یا ساروج یک نوع اسید پانچر خاص ساخته می شود .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  ماده تخریب کننده بلک پاور معروف به دینامیت بی صدا

در جاهایی که رطوبت زیاد باشد و یا آب بر روی بتن و یا ساروج باشد نمیتوان از این محصول استفاده کرد ، اما از ماده کتراک میتوانید به راحتی استفاده کنید .

برای تمیز کردن سطوح و ابزار بسیار مناسب است و میتواند بتن را از سطح انها به راحتی پاک کند ، برای پاکسازی نیاز است تا ابزار را درون سطل اسید به مدت 20 دقیقه بگذارید و با آب سرد آب بکشید تا کاملا تمیز شوند .

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایتcutrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام