حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

اسید FL2  و ماده اکتیو FL3 یک گالن  اسید ترکیبی بسیار قوی به همراه ماده اکتیو آن میباشد که خورنده بسیار قوی ساروج ،سنگ و بتن می باشد

این ماده ترکیبی قادر است تمام مواد آهکی را از بین ببرد ، حلال سنگ آهکی ، حلال انواع ساروج ها با رنگ های مختلف ، حلال بتن ها

بیشترین مصرف اف ال ۲ و اف ال ۳ برای از بین بردن ساروج می باشد که بسته به سختی ساروج بین ۲۰ تا ۵۰ سانتیمتر در ۲۴ ساعت قدرت نفوذ دارد .

بعضی از دوستان این محصول را با عنوان اسید ۲۰۰۰۰ نیز می شناسند . نمونه بهتری تا به حال  وارد بازار نشده است و دوستان به تبلیغات توجه نکنید و هزینه های میلیونی برای تهیه این محصول نکنید.

ساروج چیست؟

ساروج یکی از مصالح مقاوم با استحکام است که در زمان گذشته برای ساختن سازه ها یکی از مصالح اصلی بوده است.طی آمار ها در ایران ساروج هایی با عمر700سال در ایران یافت میشود.

 

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

کارایی این ماده از پانچر ( حلال بتن و ساروج ) بیشتر می باشد

البته این ماده بسیار قوی میباشد و برای استفاده از ان باید مراقب بود

خرد کردن ساروج

طریقه خرد کردن هرکدام از این ساروج ها متفاوت است ولی به طور کلی میتوان آنها را خرد کرد و از بین برد. برای مثال یک الماس را فرض کنید که میخواهید آن را خرد کنید. اگر با پتک هم روی آن بزنید خرد نمیشود ولی اگر بدانید که ضربه را به کجای الماس وارد کنید به راحتی خرد میشود و به قطعات کوچک تقسیم میشود. ساروج هم مانند همین الماس است ، اگر مواد آن در دسترس نباشد باید بدانید که از کجا شروع به شکستن آن بکنید تا بهتر نتیجه بگیرید.

 

روش استفاده از اف ال ۲ و اف ال ۳

برای از بین بردن سنگ و ساروج با حلال اف ال ابتدا چند متر پلاستیک تهیه کنید و ان را به ابعاد ۶۰ در ۶۰ تا بزنید ، یک عدد تخته به ابعاد ۵۰ در ۵۰ نیز  تهیه کنید . به درب اف ال ۲ و اف ال ۳ هر کدام یک شلنگ سرم وصل کنید ،  سنگ و ساروج چه در کف و چه دیواره باشد فرقی ندارد ، سر شلنگ  اف ال ۲ و اف ال ۳ را در نقطه مد نظر قرار دهید ، طوری تنظیم کنید که یک ۲۰ لیتری اف ال ۲ مدت ۲۴ ساعت تخلیه ان با شلنگ طول بکشد ، یعنی سرعت قطره های خارج شده بسیار پایین باشد ( به این شکل مواد کمتر حدر می رود و بیشتر نفوذ می کند ) هر ۱۰ قطره اف ال ۲ باید ۱ قطره اف ال ۳ چکیده شود . بعد از تنظیم قطره های مواد پلاستیک را روی ان قرار دهیدو تخته را روی پلاستیک  و اگر کف زمین هست بر روی تخته سنگ گذاشته شود و اگر دیواره هست با یک تکه چوب پشت تخته تکیه دهیم که نیفتد ، وجود پلاستیک به جز پخش شدن مواد در زیر سطح ان و خورندگی یکسان از خروج گاز مواد جلوگیری می کند و نفوذ حلال را ۲ برابر می کند و زمان کار کمتر می شود . برای اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید .

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

تخریب ساروج:

در تخریب سازه های قدیمی در بسیاری از موارد ممکن است به ساروج بر خورد برای تخریب ساروج راه های متنوعی است که یکی ازراه های ساده برای تخریب ساروج استفاده از کتراک است این ماده انبساطی  بدون ایجاد سر و صدا و یا آلودگی زیستی میتوان تخریب را به طور کامل انجام داد در مقاله کار با کتراک آموزش استفاده از کتراک موجود است.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  بهترین مایع لوله بازکن

در روش دیگر استفاده از اسید مخصوص ساروج است کارشناسان ما مفتخر به ارائه اسیدی با درصد خلوص بالا و قدرت خوردنگی بالای ساروج هستند. در این روش کافی است که اسید بر روی ساروج ریخته شود تا کاملا ساروج ذوب شود. در مدت زمان کمی شما تخریب را به صورت کامل انجام میدهید لازم به ذکر است این اسید با اجزا فلزی و پلاستیکی واکنشی نشان نمی دهد و تنها با قسمت های سنگی ، بتنی و ساروجی ترکیب شده و آنرا حل می کند .

برای خرید و کسب اطلاع از اسید حلال ساروج و کتراک با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

 

 ۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵ — ۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶  اقای حسینی مدیر فروش و مشاور تخریب

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰ اقای احمدی نمایندگی فروش تهران

اقای حسینی نمایندگی اصفهان    ۰۹۱۳۹۶۱۴۶۸۴

ارسال با اتوبوس و باربری به تمام نقاط کشور و تهران  ارسال با پیک وخرید حضوری

ادرس دفتر فروش : تهران . خیابان آذر بایجان . بین خیابان کارون و قصر دشت . روبروی پمپ بنزین . پلا ۱۰۰۵ .واحد ۴

قبل از مراجعه حتما هماهنگ شود . ساعت کار از ۹:۳۰ صبح تا ۲۰   ۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵-۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

ادرس انبار تهران : میدان قزوین. خیابان قزوین . روبه روی شهرداری . گاراژ رامین . پلاک ۳۱ . اقای دربانی.

قبل از مراجعه حتما تماس گرفته شود . ساعت کار شنبه تا چهارشنبه  ۹ تا ۵ بعد از ظهر -۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

اسید FL2  و ماده اکتیو FL3

یک شبه اسید بسیار قوی به همراه ماده اکتیو آن میباشد که خورنده بسیار قوی ساروج ،سنگ و بتن می باشد

البته این ماده بسیار قوی میباشد و برای استفاده از ان باید مراقب بود

کارایی این ماده از پانچر بیشتر می باشد

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایتcutrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام