محلول لوله باز کن صاف

محلول لوله باز کن صاف

 

محلول هایلوله بازکنییکی از موثرترین روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله می باشد.که در صورت گرفتگی های متوسط تا شدید از آن استفاده می کنند. اما بدلیل آنکه این محلول ها از مواد شیمیایی خطرناکی تهیه شده اند برای رفع گرفتگی لوله در هنگام استفاده از ان باید نهایت دقت را بکار گیریم. ما به شما در ابتدای کار روش خانگی لوله بازکنی
را توصیه می کنیم.

نکات ایمنی هنگام استفاده از محلول لوله بازکن:

استفاده از یک ماسک ضخیم و چند لایه که کاملا صورت شما را بپوشاند یک امر مهم هنگام لوله بازکنی می باشد.تنفس کردن بخارات ناشی از محلول لوله بازکن سمی می باشد و ممکن است به سیستم تنفسی و همچنین مخاط چشم  شما آسیب برساند و همچنین ممکن است باعث مسمومیت در کودکان شود.اگر بعد از ریختن محلول لوله بازکن به چشم شما آسیب وارد شد آن را با آب شستشو بدهید و اگر شستشوی چشم با آب وضعیت را بهبود نیخشید به یک پزشک مراجعه کنید. مصرف زیاد از محلول های لوله بازکن به هیچ وجه توصیه نمی شود.چون محلول لوله یا چاه‌بازکن در ترکیب با گازهای داخل چاه می‌تواند خطرساز شود در مصرف آن زیاده روی نکنید. در صورتی که لوله شما مکررا دچار گرفتگی می شود با یک شرکت لوله بازکنی مشورت نمایید.

راهنمای استفاده از محلول‌های لوله بازکن

انواع محلول های لوله بازکن:

محلول های لوله بازکن در انواع مختلف می باشند که باید در هنگام خرید به آن دقت نمایید. اگر برای لوله بازکنی سینک ظرف شویی می خواهید یک محلول لوله بازکن برای رفع گرفتگی ناشی از چربی‌ها و ذرات غذا انتخاب کنید و اگر برای حمام می خواهید یک محلول لوه بازکن برای رفع تجمع مو انتخاب کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  چگونه گرفتگی سینک ظرفشویی را برطرف کنیم

مرحله ی اول:ابتدا محلول را بداخل لوله ی فاضلاب بریزید و طریقه ی مصرف لوله بازکن را از روی بطری آن مطالعه نمایید و پس از آنکه مدت زمان تائید شده را منتظر ماندید آب را بروی آن باز کنید.

به زمان درج شده بر روی بطری دقت نمایید زیرا اگر محلول لوله بازکن به مدت طولانی در لوله ها باقی بمانند و شسته نشوند ممکن است به سیستم لوله کشی آسیب رسانده و باعث خوردگی لوله ها شوند.

روش استفاده از لوله بازکن جامد: برخی از لوله بازکن ها به شکل جامد می باشند که باید بعد از ریختن آن در لوله های فاضلب برای رفع گرفتگی لوله آب را به شکل قطره ای بر روی آن باز نمود.

چگونه از گرفتگی لوله های فاضلاب پیشگیری کنیم:

مهمترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب ریختن  روغن و ذرات غذا به درون لوله فاضلاب می باشد. شما با قرار داردن یک توری می توانید از ورود ذرات غذا جلوگیری کنید. همچنین روغن ها ی باقی مانده را به درون سطل زباله بریزید زیرا ممکن است با ریختن آب سرد درون لوله این ذرات به جداره ی داخلی لوله چسبیده و باعت گرفتگی لوله شوند. پس بعد از اتمام کار از آب داغ برای خارج شدن انواع چربی ها درون لوله استفاده نمایید.

اینجا در مورد این مطلب بیشتر بخوانید

 

پانچر راه حلی آسان تر
این محصول(خورنده بتن و ساروج) جدید کم خطر برای انسان و محیط زیست و با استفاده آسان برای کاربر می باشد.

pancher یک جایگزین اسید است که عاری از بخارات و بوی نامطبوع می باشد. pancher با حل کردن (شکستن پیوند بین مولکولی) پیوند یونی در داخل سیمان، آن را حل کرده و سیمان یا بتن را از روی هر سطح بر میدارد، تبادل یونی استفاده شده در این محصول برای اولین بار در صنعت بکار گرفته شده است.
pancherحاوی اسیدهای موریاتیک، هیدروکلریک، سولفوریک و یا فسفریک نمی باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  گرفتگی لوله فاضلاب لباسشویی

موارد کاربرد :
۱ – تمیز کردن سطوح تراک میکسر از بتن “عملکرد تضمینی”

۲- جداسازی بتن از سطح قالب بتن “عملکرد تضمینی”

۳ – شستشوی ابزار آلات که بتن به آن چسبیده “عملکرد تضمینی”

۴ – تمیز کردن بتن از کلیه سطوح کاشی وسرامیک و……  “عملکرد تضمینی”

۵-باز کردن لوله هایی که با بتون و سیمان پر شده است “عملکرد تضمینی”

۶- خورنده ساروج های توسی,مشکی,سفید و فرمز  “بستگی به نوع ساروج دارد”

۷-تخریب بتون سطح از قبیل سقف,کف و …..  “بستگی به نوع بتون ,مدت ساخت,ضخامت”

 

این محصول در ظروف ۵ ,۱۰ ,و ۲۰ لیتری ارائه میشود.

 

حلال بتون وساروج pancher
 

جهت خرید پانچر (حلال بتن و ساروج) میتوانید با به قیمت های زیر با شماره های زیر تماس بگیرید

ساخت کشور کانادا بوده به قیمت لیتری ۱۲۰۰۰ تومان

در بسته های ۲۰ لیتری به قیمت ۲۴۰ هزار تومان.

در بسته های ۱۰ لیتری به قیمت ۱۴۰ هزار تومان

در بسته های ۵ لیتری به قیمت ۸۵ هزارتومان ارائه میشود

 

۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶  اقای حسینی مدیر فروش و مشاور تخریب

 

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰     اقای احمدی نمایندگی فروشتهران

 

۰۹۱۳۹۶۱۴۶۸۴     اقای حسینی نمایندگی اصفهان