کاربردهای گیرین راک

کاربردهای گیرین راک

۱-استخراج معادن سنگ
۲- تخریب صخره های سنگی و احجام بتنی.
۳-حفاری و احداث تونل ها
۴- تخریب بـتن های مسلـح و غیرمسلح (نظیـر دیوارها، فونداسیونها و….).
۵- تخریب در زیر آب.

کاربردهای گیرین راک

نکاتی در مورد پودر گیرین راک

نکته ی جالب توجه این هست که با حفاری وآرایش چالها در جهت های خاص می توان شکسته شدن دیواره چالها را هدایت نمود و در نهایت قطعات سنگ و یا بتن را به طور دلخواه برش داد ولی معمولا در انجام عملیات آتشباری شکل برش چندان دلخواه نیست و با کم و زیاد کردن میزان مواد ناریه و نوع آن ، شکل برش از حالت دلخواه خارج میگردد.

– به طور کلی پودرهای منبسط شونده ترکیباتی از مواد معدنی طبیعی میباشند ، که استفاده از آنها مشکل خاصی را از نظر زیست محیطی به وجود نمی آورد

پودرهای منبسط شونده همانند هر ماده مصنوعی دیگر دارای مزایا و معایبی می باشند. بنابراین با کنترل و بهسازی روش تولید می توان از معایب این پودرها کاست و بر مزایای آن افزود. گیرین راک از جمله مواد غیر منفجره شیمیایی در معادن می باشد که با استفاده از اعمال نیروی کشش در دیواره چال باعث شکست سنگ می گردد. گیرین راک به گونه ای عمل می کند که گاز و حرارت بالایی تولید نکرده ولی عمل شکست را تقریبا مانند انفجار انجام می دهد . ماده ی شیمیایی گیرین راک در اثر اختلاط با آب جهت انجام عملیات تخریبی به کار می رود

استفاده از گیرین راک در شکستن سنگ از لحاظ زمانی دیرتر از استفاده از مواد انفجاری است اما از لحاظ دقت و بی خطر بودن بهترین انتخاب است.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  فروش کتراک

کاربردهای گیرین راک

گیرین راک استاندارد

نکته ی مهم و قابل توجه این است که گیرین راک را از فرد و شرکتی خریداری کرد که اطمینان داشته باشیم این شرکت گیرین راک  استاندارد و اصل را به فروش برساند چون استفاده از این ماده اگر به صورت تقلبی باشد معایب بسیاری دارد .شما مشتریان گرامی میتوانید از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن با مشاوران مجرب تماس حاصل فرمایید و گیرین راک استاندارد و اصل را از طریق آن ها از اقصی نقاط کشور با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید ضمن اینکه این مشاوران آماده ی پاسخ گویی و مشاوره ی کامل در خصوص این ماده هستند.

کاربردهای گیرین راک