لوله باز کن خانگی

لوله بازکن خانگی

قطعا برای شما هم پیش آمده است که لولههای خانه ی شما دچار گرفتگی شود و نیاز به باز کردن و لوله بازکنی داشته باشد. برای باز کردن گرفتگی لوله از روشهای مختلفی استفاده میکنید ولی نتیجه ای نمیگیرید. شما هم دنبال روشی مناسب برای بازکردن گرفتگی لوله و لوله بازکنی فوری هستید تا لولههای خود را بدون هزینه زیاد و سریع و آسان در منزل توسط خودتان باز کنید. در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که چگونه بدون استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکنی و ابزار لوله بازکنی، گرفتگی لولههای خود را باز کنید.

آیا شما هم به دنبال راهی برای اجتناب از استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکن (لوله بازکن شیمیایی) جهت باز کردن لوله‌ها هستید. بسیار خوب، دیگر می‌توانید جستجو در زیر سینک و همچنین قسمت مواد شیمیایی و محلولهای لوله بازکنی در فروشگاه‌ها را متوقف کنید. فقط کافی است که برای پیدا کردن مواد مورد نیاز جهت باز کردن لولهها بدون وارد کردن آسیب به محیط ‌زیست، تنها به گنجه آشپزخانه خود رجوع کنید و خودتان لوله بازکن فوری در منزل درست کنید.

رفع گرفتگی لولهها بدون استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکن

ما در اکثر اوقات برای انجام این کار (باز کردن گرفتگی لوله) فوراً به سراغ مواد خطرناک می‌رویم، بدون اینکه حتی به راه‌های سالم تر و طبیعی تری برای باز کردن لوله‌ها (لوله بازکن طبیعی) توجه کنیم. بسیاری از افراد هستند که تنها از این روش برای باز کردن گرفتگی لوله‌ها و لوله بازکنی استفاده می‌کنند و مجبور نیستند از محصولات خطرناک و شیمیایی لوله بازکنی استفاده کنند، برای اینکه این روش تقریبا هر بار خوب عمل می‌کند. در اینجا روش انجام کار به صورت زیر ارائه شده است:

وسایل مورد نیاز برای ساخت لوله بازکن خانگی

  • یک جعبه جوش‌ شیرین
  • مقداری سرکه
  • یک دستمال به اندازه کافی بزرگ
  • یک کتری پر از آب جوش

این‌ها همه ی چیزهایی است که برای انجام لوله بازکنی و ساخت لوله بازکن فوری در منزل به آن نیاز دارید. به شما گفته بودیم که این یک روش ساده برای باز کردن گرفتگی لوله‌ها بدون استفاده از مواد شیمیایی و مضر لوله بازکنی است. و حالا به بخش سرگرم ‌کننده ساخت «محلول لوله بازکنی فوری» می‌رسیم.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

شروع لوله بازکنی خانگی

مرحله ۱:

نصف محتوی بسته جوش‌ شیرین را در سینک خالی کنید. برای انجام این کار از جوش‌ شیرین به صورت خشک استفاده کنید و آن را با هیچ‌ چیز مخلوط نکرده و یا خیس نکنید. فقط آن را مستقیم در لوله مسدود شده خالی کنید تا مرحله اول عمل لوله بازکنی به درستی انجام شود.

مرحله ۲:

دستمال یا پارچه را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را کنار دستتان آماده قرار دهید.

مرحله ۳:

بعد از ریختن جوش‌شیرین، نصف فنجان سرکه داخل لوله فاضلاب خالی کنید. بلافاصله بعد از ریختن سرکه حتماً با دستمال یا پارچه راه لوله فاضلاب را ببندید، سوراخ را کاملاً ببندید تا هیچ‌چیز نتواند از داخل آن خارج شود. این کار به این خاطر است که واکنش بین این دو ماده باعث بروز یک «آتش‌فشان کوچک» می‌شود که می‌خواهد از راه فاضلاب خارج شود ولی شما باید آن را پایین لوله نگه‌ دارید. در واقع عمل اصلی این لوله بازکن در همین مرحله انجام میشود.

مرحله ۴ :

این ترکیب را (ترکیب لوله بازکنی فوری خانگی) در لوله برای ۳۰ دقیقه نگه ‌دارید و در این زمان یک کتری آب بجوشانید.

مرحله ۵ :

بعد از ۳۰ دقیقه پارچه را بردارید و به آرامی آب جوش را در داخل لوله‌ خالی کنید.

پایان کار لوله بازکنی

و حالا پایان کار! عمل لوله بازکنی به خوبی انجام شد. الان لوله باید به خوبی باز شده باشد. و اگر لوله باز نشده است این کار را یک بار دیگر تکرار کنید. بعضی مواقع لازم است که این کار بیش از یک ‌بار انجام داده شود، اما معمولاً همان یک‌ دفعه کافی است و کار خود را انجام میدهد. نکته مهم این است که الان شما می‌توانید بدون استفاده از مواد شیمیایی و با روش طبیعی، گرفتگی لوله‌ها را باز کنید، به همین علت می‌توانید هر چند باری که لازم است این کار را انجام دهید. در واقع شما با وسایل خانگی خود و درون منزل یک لوله بازکن خانگی ساختید و با آن یک لوله بازکنی فوری انجام دادید؛ بدون این که هزینه ای صرف کنید و یا به لولههای فاضلاب آسیب برسانید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  اسید ضد بتن | حلال ساروج
اینجا در مورد این مطلب بیشتر بخوانید

پانچر راه حلی آسان تر
این محصول(خورنده بتن و ساروج) جدید کم خطر برای انسان و محیط زیست و با استفاده آسان برای کاربر می باشد.

pancher یک جایگزین اسید است که عاری از بخارات و بوی نامطبوع می باشد. pancher با حل کردن (شکستن پیوند بین مولکولی) پیوند یونی در داخل سیمان، آن را حل کرده و سیمان یا بتن را از روی هر سطح بر میدارد، تبادل یونی استفاده شده در این محصول برای اولین بار در صنعت بکار گرفته شده است.
pancherحاوی اسیدهای موریاتیک، هیدروکلریک، سولفوریک و یا فسفریک نمی باشد.

موارد کاربرد :
۱ – تمیز کردن سطوح تراک میکسر از بتن “عملکرد تضمینی”

۲- جداسازی بتن از سطح قالب بتن “عملکرد تضمینی”

۳ – شستشوی ابزار آلات که بتن به آن چسبیده “عملکرد تضمینی”

۴ – تمیز کردن بتن از کلیه سطوح کاشی وسرامیک و……  “عملکرد تضمینی”

۵-باز کردن لوله هایی که با بتون و سیمان پر شده است “عملکرد تضمینی”

۶- خورنده ساروج های توسی,مشکی,سفید و فرمز  “بستگی به نوع ساروج دارد”

۷-تخریب بتون سطح از قبیل سقف,کف و …..  “بستگی به نوع بتون ,مدت ساخت,ضخامت”

 

این محصول در ظروف ۵ ,۱۰ ,و ۲۰ لیتری ارائه میشود.

 

حلال بتون وساروج pancher
 

جهت خرید پانچر (حلال بتن و ساروج) میتوانید با به قیمت های زیر با شماره های زیر تماس بگیرید

ساخت کشور کانادا بوده به قیمت لیتری ۱۲۰۰۰ تومان

در بسته های ۲۰ لیتری به قیمت ۲۴۰ هزار تومان.

در بسته های ۱۰ لیتری به قیمت ۱۴۰ هزار تومان

در بسته های ۵ لیتری به قیمت ۸۵ هزارتومان ارائه میشود

 

۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶  اقای حسینی مدیر فروش و مشاور تخریب

 

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰     اقای احمدی نمایندگی فروشتهران

 

۰۹۱۳۹۶۱۴۶۸۴     اقای حسینی نمایندگی اصفهان