مایع لوله باز کن

مایع لوله باز کن

 

برای اینکه لوله باز کن عملکرد قوی تر و بهتری داشته باشد و قوی تر بچسبد، بهتر است تمامی اطراف لبه پلاستیکی قسمتی که قرار است به سینک بچسبد را پارافین بمالید. این قسمت پلاستیکی لوله باز کن را به نحوی که آب زیر کلاهک آن نتواند راه پیدا کند روی چاهک قرار دهید و در سینک اندکی آب بریزید. دسته لوله باز کن را محکم به طرف پایین فشار دهید. این حرکت را به تعداد ۱۰ بار تکرار کنید و اگر لازم بود حتی آن را دوباره انجام دهید. لوله باز کن را بردارید تا آب داخل سینک با فشار وارد چاهک شود و ذرات داخل لوله را به سمت لوله فاضلاب هدایت کند. در پاینا آب داغ را باز کرده تا به دنبال راه یافتن به درون لوله جداره آن را به طور کاملی پاکسازی کند.

استفاده از لوله یا چاه بازکن های شیمیایی

روش دیگر استفاده از چاه بازکن های شیمیایی هستند که عبارتند از محلول های بسیار موثری که به دنبال ریختن آن ها در چاهک گرفتگی لوله ها باید بسیار با سرعت و آسان برطرف و مجرای لوله باز شود. یکی از اشتباهات بزرگی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند این است که محلول را داخل چاهک ریخته و آن را به به حال خود رها می کنند که باید گفت بسیار کار نادرستی می باشد. بر جا ماندن محلول شیمیایی بر جداره لوله ها سبب پوسیدگی آن ها می شود، در نتیجه به دنبال ریختن محلول در چاهک چند دقیقه ای ابتدا صبر کنید و سپس آب را باز کنید تا به مدت چند دقیقه وارد لوله شود و محلول را شستشو دهد. یکی دیگر از اشتباهاتی که برخی افراد می کنند این است که بعد از ریختن محلول شیمیایی سر خود را به نزدیک چاهک می آورند تا داخل آن را بررسی کنند، این کار اشتباه باعث می شود که گاز های سمی که از محلول متصاعد شود وارد سیستم تنفسی فرد شود که بسیار خطرناک و مضر می باشد. در پایان باید گفت که برخی از محلول های شیمیایی لوله باز کن برای رفع گرفتگی های ناشی های چربی ها و ذرات غذا مناسب هستند و بعضی های دیگر برای رفع گرفتگی های ناشی از تجمع مو در لوله ها به کار گرفته می شوند. در نتیجه از محلولی استفاده کنید که مناسب کار مورد نظر شما باشد تا به مشکل بر نخورید.

بازکردن لوله توسط مواد طبیعی موجود در آشپزخانه

بعضی از افراد ترجیح می دهند به منظور باز کردن لوله ها از موادی که به شدت خاصیت خورندگی دارند و ممکن است به لوله ها آسیب وارد کنند استفاده نکنند. شاید شما هم جزو این دسته از افراد باشید و به جای جستجو در زیر سینک و همچنین به دنبال مواد شیمیایی در فروشگاه ها به قفسه های آشپزخانه خود مراجعه کنید و تصمیم بگیرید برای باز کردن لوله ها به محیط زیست آسیب وارد نکنید! اکثر اوقات برای انجام این کارها خیلی از افراد به دنبال مواد شیمیایی خطرناک، اسید های به شدت قوی و یا راه های نامتعارف می روند در حالی که راه های ساده تر و البته طبیعی تری هم برای باز کردن لوله ها وجود دارد تا دیگر نیاز به استفاده از مواد خورنده شیمیایی نباشد. این روش های طبیعی اغلب اوقات موثر بوده و به شیوه زیر انجام می شوند:

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  اسید ضد بتن | حلال ساروج

پیش نیازهای لازم برای باز کردن لوله ها:

۱٫ یک جعبه جوش‌شیرین

۲٫ سرکه

۳٫ یک دستمال یا پارچه کهنه که به اندازه ای بزرگ باشد که بتوان برای مسدود سازی سوراخ فاضلاب آن را روی آن قرار دهیم. ۴٫ کتری که دارای آب جوش باشد

تمامی مواد لازم برای باز کردن لوله ها همین ها هستند و با استفاده از آن ها و روش ساده ای می توان گرفتگی لوله ها را رفع کرد. حالا به نحوه انجام کار و استفاده صحیح از آن ها می رسیم.

مراحل کار به منظور رفع گرفتگی لوله ها:

گام اول: نیمی از بسته جوش شیرین را در سینک ظرفشویی خود خالی کنید. حواستان باشد برای انجام این کار از جوش شیرینی خشک استفاده کنید و به هیچ وجه آن را با چیزی مخلوط یا خیس نکنید. فقط به طور مستقیم آن را در لوله خالی کنید.

گام دوم: دستمال یا پارچه های کهنه ای که آماده کرده اید را جمع آوری و در کنار دست خود برای استفاده قرار دهید.

گام سوم: بعد از خالی کردن جوش شیرین ها به میزان یک دوم فنجان سرکه را داخل راه فاضلاب بریزید. فورا بعد از ریختن سرکه حتما با دستمال یا پارچه ای که آماده کرده اید مسیر فاضلاب را ببندید تا چیزی نتواند خارج شود یا فرار کند. شاید علت این کار را خواشته باشید بدانید، به این خاطر که واکنش بین این دو ماده مختلف باعث ایجاد یک “آتش فشان” کوچک می شود که دوست دارد از راه فاضلاب خارج شود و شما با این کار آن را همان جا آن پایین نگه می دارید.

گام چهارم: اجازه دهید این مخلوط آتش فشانی کوچک شما به مدت ۳۰ دقیقه در محل خود باقی بماند و در طی این مدت یک کتری آب را به جوش آورید.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  باز كردن لوله فاضلاب با اسید

گام پنجم: بعد از طی مدت زمان مذکور پارچه یا کهنه را برداشته و با سرعتی آهسته آب جوش را در لوله سر ریز کنید.

عمل مورد نظر به پایان رسید و حالا باید لوله ای در اختیار داشته باشید که به صورت طبیعی و بسیار ساده گرفتگی آن رفع شده باشد. اگر گرفتگی لوله هنوز وجود دارد مراحل بالا را می توانید یک بار دیگر تکرار کنید و با آنکه معمولا بیشتر از یک بار انجام این کار توصیه می شود ولی همان بار اول باید کافی باشد. نکته مهم ولی در پایان این است که شما بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها به صورت طبیعی و موارد غیر خورنده توانسته اید گرفتگی لوله و یا سینک ظرفشویی خود را رفع کنید.

اینجا در مورد این مطلب بیشتر بخوانید

پانچر راه حلی آسان تر
این محصول(خورنده بتن و ساروج) جدید کم خطر برای انسان و محیط زیست و با استفاده آسان برای کاربر می باشد.

pancher یک جایگزین اسید است که عاری از بخارات و بوی نامطبوع می باشد. pancher با حل کردن (شکستن پیوند بین مولکولی) پیوند یونی در داخل سیمان، آن را حل کرده و سیمان یا بتن را از روی هر سطح بر میدارد، تبادل یونی استفاده شده در این محصول برای اولین بار در صنعت بکار گرفته شده است.
pancherحاوی اسیدهای موریاتیک، هیدروکلریک، سولفوریک و یا فسفریک نمی باشد.

موارد کاربرد :
۱ – تمیز کردن سطوح تراک میکسر از بتن “عملکرد تضمینی”

۲- جداسازی بتن از سطح قالب بتن “عملکرد تضمینی”

۳ – شستشوی ابزار آلات که بتن به آن چسبیده “عملکرد تضمینی”

۴ – تمیز کردن بتن از کلیه سطوح کاشی وسرامیک و……  “عملکرد تضمینی”

۵-باز کردن لوله هایی که با بتون و سیمان پر شده است “عملکرد تضمینی”

۶- خورنده ساروج های توسی,مشکی,سفید و فرمز  “بستگی به نوع ساروج دارد”

۷-تخریب بتون سطح از قبیل سقف,کف و …..  “بستگی به نوع بتون ,مدت ساخت,ضخامت”

 

این محصول در ظروف ۵ ,۱۰ ,و ۲۰ لیتری ارائه میشود.

 

حلال بتون وساروج pancher
 

جهت خرید پانچر (حلال بتن و ساروج) میتوانید با به قیمت های زیر با شماره های زیر تماس بگیرید

ساخت کشور کانادا بوده به قیمت لیتری ۱۲۰۰۰ تومان

در بسته های ۲۰ لیتری به قیمت ۲۴۰ هزار تومان.

در بسته های ۱۰ لیتری به قیمت ۱۴۰ هزار تومان

در بسته های ۵ لیتری به قیمت ۸۵ هزارتومان ارائه میشود

 

۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶  اقای حسینی مدیر فروش و مشاور تخریب

 

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰     اقای احمدی نمایندگی فروشتهران

 

۰۹۱۳۹۶۱۴۶۸۴     اقای حسینی نمایندگی اصفهان